Jump to content
  • Támogatás - RP szerver
  • Üdvözlünk a támogatási felületünkön! [NextGaming RP szerver]

     

    Ezen az oldalon lehetőséged van az RP szervert emelt díjas hívással támogatni.

    Kérjük, alaposan olvasd el az információkat támogatás előtt!

     

    A szervert jelenleg emelt díjas hívással és egyéb fizetési módokkal tudod támogatni.

    Egyéb támogatási módok: PayPal, Skrill, Paysafecard. 

     

    Emelt díjas hívás díjcsomagok:

    Ezüst csomag

    Arany csomag

    1905 Ft (bruttó)

    5080 Ft (bruttó)

    1700 Prémium Pont

    5000 Prémium Pont

     

     

    Amennyiben emelt díjas hívással szeretnéd támogatni a szervert, kérjük kattints a piros "Pay by Mobile" feliratú gombra, és kövesd az utasításokat! 

     

     

    Egyéb támogatási módok (PayPal, Skrill, Paysafecard):

     

    Amennyiben PayPal, Skrill vagy Paysafecard segítségével támogatnád a szervert, kérjük vedd fel a kapcsolatot velünk az alábbi elérhetőségek egyikén!

    Elérhetőségek:

     

    Főbb támogatási opciók, de van lehetőség egyéni ajánlatkérésre is, ezekről a fenti elérhetőségek valamelyikén kaphatsz információt:

     

    Ezüst csomag Arany csomag Gyémánt csomag
    1000 Ft (bruttó) 2000 Ft (bruttó) 5000 Ft (bruttó)
    1000 Prémium Pont 2000 Prémium Pont 6000 Prémium Point

     

    Magánbirtok vásárlás és magánbirtokokra való információk az alábbi linken:

     

  • Gyakran ismételt kérdések:

     

    Hol található az AccountID, azaz a felhasználói azonosítóm?

    • Az AccountID-d több helyen is megtalálhatod. A játékszerverünkön a "Home" gomb lenyomása után az információs panelen az "Account ID" mezőnél, vagy az ucp.nextgamingrp.com oldalon is megtalálhatod bejelentkezés után. 

     

    Milyen fizetési lehetőségek elérhetőek?

    • Automatikus rendszerben: emelt díjas hívás. Nem automatikus rendszerben: PayPal, Skrill, Paysafecard. 

     

    Milyen adatok szükségesek a támogatáshoz?

    • Egyedül az Account ID-d. 

     

    Van lehetőség egyedi árajánlatot kérni támogatáshoz?

    • Igen, ehhez kérjük keress fel minket az elérhetőségeink bármelyikén.

     

    Mi a helyzet, ha elrontottam az AccountID-t vagy valamilyen okból nem sikerült a támogatás?

    • Ebben az esetben kérjük keress fel minket elérhetőségeink bármelyikén. 
×
×
  • Új létrehozása...

Fontos információ

Ez a weboldal sütiket tárol a számítógépeden, a jobb böngészési élmény érdekében. A sütiket itt tudod kezelni, a weboldal böngészésével beleegyezel a sütik használatába.