Jump to content
  • Támogatás - TDMA szerver
  • Üdvözlünk a támogatási felületünkön! [NextGaming TDMA szerver]

     

    Ezen az oldalon lehetőséged van a TDMA szervert emelt díjas hívással támogatni.

    Kérjük, alaposan olvasd el az információkat támogatás előtt!

     

    A szervert jelenleg emelt díjas hívással és egyéb fizetési módokkal tudod támogatni.

    Egyéb támogatási módok: PayPal, Skrill, Paysafecard. 

     

    Emelt díjas hívás díjcsomagok (BEVEZETŐ AKCIÓ!!!!):

    Ezüst csomag

    Arany csomag

    1905 Ft (bruttó)

    5080 Ft (bruttó)

    1700 Prémium Pont

    5000 Prémium Pont

     

    Amennyiben emelt díjas hívással szeretnéd támogatni a szervert, kérjük kattints a piros "Pay by Mobile" feliratú gombra, és kövesd az utasításokat! 

     

     

    Egyéb támogatási módok (PayPal, Skrill, Paysafecard):

     

    Amennyiben PayPal, Skrill vagy Paysafecard segítségével támogatnád a szervert, kérjük vedd fel a kapcsolatot velünk az alábbi elérhetőségek egyikén!

    Elérhetőségek:

     

    Főbb támogatási opciók, de van lehetőség egyéni ajánlatkérésre is, ezekről a fenti elérhetőségek valamelyikén kaphatsz információt:

     

    Ezüst csomag Arany csomag Gyémánt csomag
    1000 Ft (bruttó) 2000 Ft (bruttó) 5000 Ft (bruttó)
    1000 Prémium Pont 2000 Prémium Pont 6000 Prémium Point
  • Gyakran ismételt kérdések:

     

    Hol található az AccountID, azaz a felhasználói azonosítóm?

    • Az AccountID-d több helyen is megtalálhatod. A játékszerverünkön a "Home" gomb lenyomása után az információs panelen az "Account ID" mezőnél, vagy a képernyő jobb alsó sarkában is megtalálod. 

     

    Milyen fizetési lehetőségek elérhetőek?

    • Automatikus rendszerben: emelt díjas hívás. Nem automatikus rendszerben: PayPal, Skrill, Paysafecard. 

     

    Milyen adatok szükségesek a támogatáshoz?

    • Egyedül az Account ID-d. 

     

    Van lehetőség egyedi árajánlatot kérni támogatáshoz?

    • Igen, ehhez kérjük keress fel minket az elérhetőségeink bármelyikén.

     

    Mi a helyzet, ha elrontottam az AccountID-t vagy valamilyen okból nem sikerült a támogatás?

    • Ebben az esetben kérjük keress fel minket elérhetőségeink bármelyikén. 
×
×
  • Új létrehozása...

Fontos információ

Ez a weboldal sütiket tárol a számítógépeden, a jobb böngészési élmény érdekében. A sütiket itt tudod kezelni, a weboldal böngészésével beleegyezel a sütik használatába.