Flaviano Delgado Létrehozva: December 28, 2018 Megosztás Létrehozva: December 28, 2018 Cartel de Ángeles caídos OOC információk Rólunk Erik /aka. Flaviano Delgado/: 15 éves győri diák vagyok, informatikai szakon tanulok. Komolyabban 1-1,5 éve játszom RolePlay szervereken, ezalatt az idő alatt sokat fejlődtem. Sok pozíciót volt lehetőségem betölteni különböző frakciókban, a törvény mindkét oldalán a ranglétra legaljától a legtetejéig. Brendon /aka. Filippo Gonzalez/: 16 éves vagyok, 9. osztályos szakács tanuló vagyok. MTA-val először két éve találkoztam, megjártam már több angol, illetve magyar nyelvű szervert is. Frakció leader és al-leader pozícióban is van tapasztalatom. Miért lennénk alkalmasak? Már több frakcióban bizonyítottunk mint leader, illetve al-leader, ezek közül több-ben együtt láttuk el a vezetői feladatokat. Sehonnan nem lettünk eltávolítva és az esetek többségében huzamosabb ideig vittük az adott frakciókat. A kartell felépítése Halcón: Az utcákra kihelyezett kartell-tagok. Feljebbvalóiknak számolnak be a rendvédelmi szervek és rivális csoportok tevékenységéről. Sicario: Bérgyilkosok. Ők felelősek a kartell területének védelméért, elrendelt gyilkosságok, rablások, emberreablások végrhajtásáért. Teniente: A kartellben elérhető második legmagasabb pozíció. A saját területükön ők tartják szemmel az alájuk besorolt egységeket. Capo: A kartellben lévő legmagasabb tisztség. Ő felelős a többi csoporttal való szövetségekért, a vezetők kinevezéséért, a kábítószer terjesztés teljes egészéért és a nagyobb horderejű gyilkosságok elrendeléséért. Igényelt skinek https://drive.google.com/open?id=1IKSjf6cPh5OqqCT4f2iopniMO7aOQjza Igényelt járművek 2x Mercedes G65 Mappolás Főbb céljaink Realisztikus kartell RP Új tagok bevonása, segítése Barátságos közeg megteremtése IC információk / Történet A Cartel de Ángeles caídos a Juárez kartell Los Santos-i elosztóiból alakult meg a Juárez kartell bukását követően. Miután 2001-ben 'El Chapó' megszökött a börtönből, a kartell