Jump to content

Flaviano Delgado -  Cartel de Ángeles caídos

Flaviano Delgado

Ajánlott bejegyzések

Cartel de Ángeles caídos

OOC információk

Rólunk

• Erik /aka. Flaviano Delgado/: 15 éves győri diák vagyok, informatikai szakon tanulok. Komolyabban 1-1,5 éve játszom RolePlay szervereken, ezalatt az idő alatt sokat fejlődtem. Sok pozíciót volt lehetőségem betölteni különböző frakciókban, a törvény mindkét oldalán a ranglétra legaljától a legtetejéig.

• Brendon /aka. Filippo Gonzalez/: 16 éves vagyok, 9. osztályos szakács tanuló vagyok. MTA-val először két éve találkoztam, megjártam már több angol, illetve magyar nyelvű szervert is. Frakció leader és al-leader pozícióban is van tapasztalatom.

Miért lennénk alkalmasak?

• Már több frakcióban bizonyítottunk mint leader, illetve al-leader, ezek közül több-ben együtt láttuk el a vezetői feladatokat. Sehonnan nem lettünk eltávolítva és az esetek többségében huzamosabb ideig vittük az adott frakciókat.

A kartell felépítése

• Halcón: Az utcákra kihelyezett kartell-tagok. Feljebbvalóiknak számolnak be a rendvédelmi szervek és rivális csoportok tevékenységéről.
  • Sicario: Bérgyilkosok. Ők felelősek a kartell területének védelméért, elrendelt gyilkosságok, rablások, emberreablások végrhajtásáért.
  • Teniente: A kartellben elérhető második legmagasabb pozíció. A saját területükön ők tartják szemmel az alájuk besorolt egységeket.
  • Capo: A kartellben lévő legmagasabb tisztség. Ő felelős a többi csoporttal való szövetségekért, a vezetők kinevezéséért, a kábítószer terjesztés teljes egészéért és a nagyobb horderejű gyilkosságok elrendeléséért.

Igényelt skinek

EeVbWIz.pngW4DAknB.pngjH8klT6.pngz1FQmN6.pngCESWLpB.png

https://drive.google.com/open?id=1IKSjf6cPh5OqqCT4f2iopniMO7aOQjza

Igényelt járművek

• 2x Mercedes G65

Mappolás

GxzDn5Z.jpg

Főbb céljaink

• Realisztikus kartell RP
  • Új tagok bevonása, segítése
  • Barátságos közeg megteremtése

IC információk / Történet