Jump to content

Takumi Fujiwara adminisztrátori jelentkezése.

Ajánlott bejegyzések

QcSxf5S.png

-  Magamról IRL  -

Sziasztok! Bacsó Balázs vagyok jelenleg 23 éves. Debrecenben élek születésem óta,  itt végeztem DSZC Mechwart András Gépipari és Informatikai Technikum mechatronikai technikus szakán. Jelenleg mechatronikai mérnök hallgató vagyok a Debreceni Egyetem műszaki karán. Középiskolás éveimben rengeteget sportoltam pl: kosárlabda , vjzilabda stb, de ugyanakkor mái napig rendszeresen sportolok (edzőterem , bicikli, stb). Valamint rendelkezem C1-es felsőfokú angol nyelvvizsgával. Hobbijaim közé sorolnám még a fotózást és az utazást.

-  Magamról IG  -

Megközelítőleg 6 évet töltöttem el ilyen-olyan MTA-s közösségekben (Race, DM, DD, RP) kisebb kihagyásokkal ennek okán rengeteget tapasztalatra tettem szert. Az RP-vel 5 éve ismerkedtem meg SeeMTA v3-on,  pályafutásom jelentős részét itt és Fly MTA-n töltöttem. SeeMTA-n javarészt civilként tevékenykedtem de megfordultam az orosz maffiában és dolgoztam szerelőként is, valamint pályafutásom végén 4-es Admin-ig jutottam majd a társaság hiánya miatt meguntam a szervert és leadtam az adminom. Fly MTA-s karrierem javarészt az illegálra volt kihegyezve, vezettem Yakuzát hónapokig ami kellően sikeres is volt, valamint rengeteg időt töltöttem a Monroe család egyik vezető tagjaként. Ezután egy kisebb ideig a Fly City Rendőrség csapatát erősítettem 1-1,5 hónapig. Ekkor történt egy nagyobb kihagyás majd úgy döntöttem , hogy újra belevetem magam az MTA RP-be mivel a GTA V-re alapuló szervereket még kiforratlanoknak tartom, így jutottam el a NextGaming szerverére . A szerveren  jelenleg semmilyen kiemelkedő eredménnyel nem rendelkezem még.

-  Jailek  -

xt2KEBX.png

-  Bannok  -

DpZGimU.png

-  Mi egy Adminisztrátor feladata?  -