Jump to content

Tutorial: Bankrablás


Peter

Ajánlott bejegyzések

  • Tulajdonos

Bankrablás és kereskedő NPC

 

 

 

 

Kezded unni az a pénzautomaták kirablását, más emberek fosztogatását, esetleg komolyabb szintre emelnéd az illegális pénzszerzéseid módját? A NextGamingen mától ezt is megteheted, mivel elérkezett a legújabb rendszerünk, a bankrablás, ami reményeink szerint fel fogja pezsdíteni a rendvédelemi és a törvénytelen utat járó játékosok életét, igen, jól veszed ki a szavakból, ez a rendszer civilek számára is elérhető lesz. Azonban szeretnénk mindenkinek a figyelmét felhívni, hogy amennyiben valaki nem tartja be a bankrablásra vonatkozó szabályzatot, komoly büntetésre számíthat. A szabályzatot szokás szerint megtaláljátok a fórumon, a forum.nextgamingrp.com címen.

Akkor kezdjünk is bele a rendszer bemutatásába. Először is szükségetek lesz egy jól kialakított tervre, nyilván fegyverekre, egy széfajtót megfúrni képes fúrógépre, valamint egy jó nagy táskára, amivel a fúrót és a megszerzett zsákmányt szállíthatod.

Itt ki kell térnünk egy pillanatra egy másik új rendszerünkre, a kereskedő NPC-re. Erről annyit kell tudnotok, hogy egy kereskedő járja a város eldugott pontjait. Mivel jó arc, bárkivel kereskedik, aki tartja a száját. Tőle lőszereket, magokat, illetve a fúrógépet lehet beszerezni. Egy ember óránként csak egy darab üzletet tud lebonyolítani vele, szóval, ha elkezdtek vele bizniszelni, jól gondoljátok meg, hogy mit vesztek tőle, valamint fontos az is, hogy legyen nálatok elegendő készpénz, mivel nem szereti, ha nincs elegendő pénzetek az üzletre. Illetve figyeljetek arra, hogy legyen elegendő hely az inventorytokban, mert ha nincs, úgy nem tudjátok átvenni az árut, viszont ki kell fizetnetek.

Tehát térjünk vissza a bankrabláshoz, ha megvan a terv és a felszerelés, elindulhattok a bankba, amit kicsit átrendeztünk, és találtok egy új alkalmazottat, Anitát, egyedül ő tudja a széf felé vezető ajtó kódját. Ha fegyverrel megfenyegetitek, természetesen beszélni fog, és elárulja az ajtó pinkódját, amit az ajtó melletti billentyűzetre kattintva tudtok beírni, majd az enter gomb lenyomásával lehet véglegesíteni a beírt kódot. Ha Anita elsőre a valós kódot mondta el, szerencsétek van, mivel nem kapcsol be a riasztó, viszont ha hazudott, a riasztó élesedik, és elindulnak a helyszínre a rendvédelmi szervek. Ekkor két választásotok van, vagy elmenekültök, vagy maradtok, és tovább faggatjátok Anitát a helyes kód miatt.

Ha kinyílt az ajtó, már csak a páncélajtón kell átjutnotok. Itt kell alkalmazni a hozott fúrógépet. A fúrógépet a páncélajtóra kattintva lehet felszerelni, amit meg kell tölteni gázzal, illetve majd cserélni kell a fúrófejet, ha tönkrement. Ha Anita először jól mondta el nektek a kódot, és még nincs beriasztva a bank, akkor viszont a fúrás megkezdésével azonnal végbemegy a riasztás, hiszen érzékelők vannak a páncélajtóban. Ha a páncélajtón is átjutottatok, már csak a kis széfeket kell kinyitnotok egy új, guitar hero stílusú minigame-el. Nem mindegyikben fogtok találni zsákmányt, de ha találtok, azt az aranyrúdra való kattintással lehet kivenni. Az aranyrudat másnak átadni, kocsiba tenni nem lehetséges, maximum a kukába tudjátok kidobni.

Itt következik a helyszín elhagyása, sikeres menekülés után már csak keresnetek kell valakit, aki megveszi tőletek az aranyrudakat.

Reméljük elnyerte tetszéseteket az új rendszerünk, jó játékot és jó szórakozást kívánunk!

 

 

 

Edited by Peter Hicks
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • Peter locked this téma
  • Laci pinned this téma
  • Peter unpinned this téma
Vendég
Ez a téma zárva van, nem lehet hozzászólni.
×
×
  • Új létrehozása...

Fontos információ

Ez a weboldal sütiket tárol a számítógépeden, a jobb böngészési élmény érdekében. A sütiket itt tudod kezelni, a weboldal böngészésével beleegyezel a sütik használatába.