Viktor Vladislaw Létrehozva: Április 8, 2021 Megosztás Létrehozva: Április 8, 2021 OOC RÉSZ Hogy hívnak? < Pap Milán Dániel > Mikor születtél? < 2004-02-06 > Mondj pár szót az aktivitásodról! (mennyi időt tudnál a frakcióra szánni?) < Igazából kezdő vagyok a szerveren, de ígéretesnek tűnik, merek mondani egy 3-4 maximum 5 órát > Voltál-e már frakcióban /akár más szerveren/? Ha igen, melyikben? < Igen, csak illegálban idáig See-n. Orosz maffia, Brazil maffia, Yakuza, Hell's Angels, los Zatos. > Miért ezt a frakciót választottad? < Igazából kiszeretnék próbálni egy újfajta RP stílust, de a mentőzés, taxizás távol áll tőllem. > Rendelkezel-e TeamSpeak3-mal és működő mikrofonnal? (igen, vagy nem?) < Igen > Mutatkozz be pár mondatban: hobbid, tanulmányaid, érdeklődési köröd, stb. (minimum 5 teljes mondatban!!) < Milán vagyok, 17 éves. Hegesztőnek tanulok jelenleg, 9.osztályban, 7.ben egyszer buktam Hobim:Sokat ülök gépelőtt, de általában kiszoktunk menni Ping-Pongozni, Foxiczni, Kosarazni és még sok más. Érdeklődési köröm: Hát leginkább a hegesztés, villanyszerelés, barkácsolás az ami a legjobban leköt.Meg persze az informatika Egy kis faluban lakok, Bikalon. Mikor nincs Covid miatt korlátozás, altalában hétvégente de akár hétköznap is kiszoktunk ülni esténként a parkba beszélgetünk, hülyéskedünk stb. > Csatolj képet az UCP-dről! (AJ-k, banjaid, játszott perceid) < http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=386UCP.png > IC Rész Jelentkező neve: < Viktor Vladislaw > Jelentkező születési helye, ideje: < 1994 02-06 LosSantos Kórház > Jelentkező anyjának leánykori neve: < Alisa Vladislaw > Jelentkező apjának neve: < Losif Vladislaw > Előző munkahelye(i): < Vízi mentő, Auteszállító. > Rendelkezel jogosítvánnyal? < Igen > Mit gondol az együttműködésről a kollégák között, milyen szerepe van? (3-4 mondat) < Ebben a munkában nagyon fontos az együttműködés. Ahhoz, hogy elkapjunk egy bűnözőt nagyon fontos a jó kommunikáció! Fontos, hogy a nagyobb rangú tiszteknek megadjuk a megfe